A H&M az Instagramon, élőben fedte fel a legújabb tervezői együttműködését!
Mindig izgalmasan várom a H&M tervezői kollaborációit, melyek szezonról szezonra izgalmas ruhákkal és kiegészítőkkel varázsolják el a vásárlókat. Idén a márka rendhagyó módon, egy élő Instagram videóban fedte fel együttműködését a MOSCHINO-val. Gigi Hadid és Jeremy Scott beszélgetését digitális képernyőkön vetítették ki az éves MOSCHINO partin a kaliforniai Coachella fesztiválon, amit élőben közvetített a @hm, nagy meglepetést okozva a vendégeknek. Jeremy és Gigi a MOSCHINO [tv] H&M kollekció első darabjait viselték, és már ezeken is látszik, hogy a kollekció tele van élettel, játékossággal és humorral, aminek köszönhetően a márka ma a divatvilág egyik kedvence. A H&M számára Jeremy Scott új MOSCHINO kollekciót készített nőknek és férfiaknak, kiegészítőkkel és néhány extra meglepetéssel.
„Nagyon izgatott vagyok a MOSCHINO [tv] H&M miatt. Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban” – mondja Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatív igazgatója.
A MOSCHINO [tv] H&M kollekció online és a kijelölt H&M üzletekben világszerte november 8-tól kapható.