A KENZO parfümreklámja sokkolta a nagyközönséget…
A Kenzo World parfűmje nemcsak kinézetével, de reklámfilmjével is sokkolta az embereket. A tervezők szerint a világ élénk, spontán, meglepő, mulatságos, és színes…
A megkapó üvegen többféle kreáció is keveredik, láthatunk fekete gumit, pinket, aranyat és opálos színeket, felidézve ezzel a „keverd és párosítsd”mondást, ami a KENZO divatvilágának jelszava. A „gummato- cap”, azaz a gumírozott kupakot az ikonikus KENZO Kalifornia táskák ihlették, a gyönyörű pink és arany részleteket a „The Eye” nevű ékszer kollekció, az üveg opálos, fagyos megjelenése pedig mókás és egyben feltűnő vizuális megjelenést alkot. Misztikus és szórakoztató bárhonnan is nézzük az üveget, a szem mindenhol felfedi önmagát, mindenhol látható.
„ A szem egy időben nőies és erőteljes” – mondja Carol és Humberto, a KENZO művészeti vezetői.
Az új illat megalkotását egy különleges parfümőrre, Francis Kurkdijanra bízták. A KENZO WORLD egy erőteljes illathullámmal indít – egy hatalmas csokor virággal, ami kirobbanóan édes illatot áraszt… egy sziporkázó kombináció, egy kirobbanó nektár, ami bódító illatával kellemesen csiklandozza az orrunkat. Mint egy álomszerű csokor, a bazsarózsa könnyedén olvad bele a piros bogyós gyümölcsökbe és az egyiptomi jázminba. Az ambroxán megbabonázza, és érzékiséggel ruházza fel az illatot, ez, a szabályok áthágása, sztereotipizálja a nőiességet….
Én már alig várom, hogy megízleljem ezt a különleges illatot, amihez ez a frenetikus reklámfilm is készült, érdemes belenézni:
Eszméletlen jó lett!! Végre nem egy sablon reklámfilm!!