A MIAMI melltartó!
Az énekes csillag, Rita Ora most a Tezenis legcoolabb és legújabb basic fehérnemű kampányhoz és a MIAMI melltartóhoz adja a nevét: A csipke MIAMI egy trendi, merevítős, elöl alacsonyan záródó, félszivacsos balkonett fazonú melltartó, mely természetes megjelenést és bombasztikus dekoltázst biztosít.
A kampányban “Az én” téma egy szójátékot hív életre, amely ritmusosan és eredeti módon tárja fel a Tezenis világát: AZ ÉN VILÁGOM, AZ ÉN STÍLUSOM, AZ ÉN MELLTARTÓM? AZ ÉN MIAMIM (My World, My Style, My Bra, Miami).
- a My World (Az én világom) egy igazi világkörüli Tezenis turnét jelöl, hiszen a basic melltartó kollekció minden egyes darabja egy városról kapta a nevét
- a My Style(Az én Stílusom) a Tezenis stílusa – fiatal, cool és modern
- a My Bra (Az én melltartóm) egy fokozottan stílusos kiegészítő, amely minden nőt egyedivé változtat
A melltartók színpalettája is izgalmas és változatos: a magenta, akár egy amerikai naplemente, az óceán zöld, az ég- és mélykék, amelyek South Beach-re és neonfényeire emlékeztetnek, valamint fekete, fehér és pirosas rózsaszín – mintha csak a Wynwood kerület geometrikus street art alkotásai között járnánk. A Miami melltartók március 3-ától elérhetőek a Tezenis üzletekben, 4990 Ft-os áron.