A Pure magazin az új névjegykártya?
Potyondi-Galasi Orsi egy magazint álmodott meg és készít ügyfeleinek. Egy olyan kiadványt, amelyben változatos és igazán beszédes portrék találhatóak, ahogy ő látja az adott embert és egy interjú is, ami bemutatja az újság főhősét. Üzletasszonyok, vállalkozók, üzletemberek, sőt, komplett vállalkozások mutatták meg magukat eddig Orsi lencséje és kérdései által. Van, aki ezt adta üzletfelének ajándékba, mármint nem önmagát, hanem a magazin elkészülésének lehetőségét. Komplett termék számára is kérhető ilyen magazin, de akár egy vállalat is bemutatható ezáltal. Mindennek igazi arca és személyisége lesz.

„Mindig is érdeklődve néztem a Cosmopolitan, vagy Vogue szépen összeszerkesztett borítóit, a tökéletesen kinéző modelleket, vagy az éppen aktuális sztárokat, a színes feliratokat és a hangzatos mondatokat.
Az évek során egyre inkább hitvallásommá vált, hogy retusálás nélkül mutassam be a hozzám járó hölgyeket/nőket/anyukákat, mert hiszek abban, hogy a nevetőráncok nem csúnyák, sőt, inkább megszépítik egy nő arcát! Fontos, hogy apránként motiváljam őket, feldobjam a napjukat és elérjem, hogy kikapcsoljanak néhány óra erejéig, amikor büszkén vállalják fel önmagukat!” – mondta Orsi.

„Ez egy olyan marketing lehetőség, ami több, mint egy fotó, érdekesebb, mint egy weboldal, és nem „csupán” egy cikk. Mind-mind nagyon értékes külön-külön is, de egyben még ütősebb, mert magában hordozza a saját történetedet és szolgáltatásodat, plusz vizuálisan is meg van támogatva a saját képeiddel, ami így, egyben kifejezetten hatásos a mai online világban!”

Szabó Patrícia nem igazán hisz már a névjegykártyában, mint intézményben, hiszen úgy gondolja, hogy sokkal, de sokkal színesebbek és változatosabbak vagyunk, mint egy cím és telefonszám, no meg olykor egy titulus. Több magazin főszerkesztőjeként Ő igazán tudja, hogy milyen egy jó kiadvány, de a PureMe magazin Őt is teljesen lenyűgözte. Olvassátok el a Vele készült interjút:
____