Az újrahasznosított alumínium kávékapszulák most trendi szemüvegekként kelnek új életre
A Nespresso újabb izgalmas együttműködést kötött, melyben az újrahasznosítás fontosságára hívják fel a figyelmet. A Tipton Eyeworks-szel létrejött kooperáció eredményeként született meg az újrahasznosított alumíniumból készült,
Nespresso Kazaar, Livanto, Dharkan és Roma kávék ihlette, szuperlimitált mennyiségben gyártott Tipton Inspired by Nespresso szemüvegkeret kollekció, melynek egyedi darabjai máris a hazai hírességek kedvenceivé váltak!
Amikor a Nespresso megalkotta az első kapszulába zárt, adagolt kávé koncepcióját, az elsődleges szempont az volt, hogy a vásárlóknak kiváló ízélményt biztosítson a kávé egészen a lefőzés pillanatáig. Így választották ki az alumíniumot, amely tökéletesen védi a kávét a fénytől, a levegőtől és a nedvességtől, megőrizve az őrlemény frissességét. További előnye pedig, hogy korlátlan alkalommal újrahasznosítható, az újrahasznosított alumíniumból pedig számtalan további
termék készülhet.
A Nespresso újrahasznosítási programja idén májustól tovább bővül az üzleti szektor, elsősorban az irodaházak, a szállodák és az éttermek igényeihez szabott speciális Nespresso Professional kávépárnák visszagyűjtésével. Emellett a hagyományos Nespresso kávékapszulákat egy éve már nemcsak a Nespresso Boutique-okban adhatják le a hazai kávérajongók, hanem kényelmesen otthonukból, a Nespresso futárszolgálatának segítségével az ország bármely pontjáról visszaküldhetik, újrahasznosításukról pedig a cég gondoskodik.
A Nespresso világszerte újra és újra egyedi ötletekkel rukkol elő, hogy látványos és kreatív módon mutathassa be, hogy az újrahasznosított alumínium milyen sokféleképpen nyerhet új életet. A svájci Victorinox bicska és a Caran d’ Arche toll után a Nespresso idén egy világhírű, részben hazai márkával lép itthon együttműködésre, a Tipton Eyeworks-szel, amely újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít. A cég szemüvegeit viseli többek között Sir Elton John, Bono, Robbie Williams és Sir Richard Branson is. Az együttműködés során a Tipton az
újrahasznosított alumíniumból négy Nespresso kapszula, a Kazaar, a Livanto, a Dharkan és a Roma által inspirált egyedi tervezésű szemüvegkeret-kollekciót készített. Egy kicsit vagánykodtam Zack-el a szemüvegek tervezőjével és Tillával is, aki nagy rajongója a márkának…:)
Mindkét cég ezzel a közös projekttel kívánja felhívni a figyelmet az alumínium visszagyűjtésének, és
újrahasznosításának fontosságára, felhasználásának sokoldalúságára. Védjétek Ti is a környezeteteket a szelektív hulladékgyűjtéssel, aminek eredményeképpen ilyen ötletes újdonságok születhetnek!:)