ÖLTÖZTESD ÉLETED ABBA, AMI ÉRTÉKES!

Az Answear.hu legújabb, Öltöztesd életed abba, ami értékes! tavaszi-nyári 2025-ös kampányában merészen párosítja a látszólag össze nem illő prémium márkákat, bizonyítva, hogy az ellentétek lenyűgöző kapcsolódásokat hozhatnak létre. Épp úgy, ahogy az emberi kapcsolatok, amik a stílusokkal való kísérletezésre inspirálnak. A kampány kreatív platformjának kiterjesztéseként az SS2025 kampány megmutatja, hogy a hozzánk közel állók milyen nagy hatással vannak saját stílusunkra, és miképp ösztönöznek minket arra, hogy bátran túllépjünk megszokott mintáinkon.

PRÉMIUM MÁRKÁK KONTRASZTOS ÖSSZEÁLLÍTÁSOKBAN
Az új kampány középpontjában egy gondosan összeválogatott prémium márkaportfólió áll olyan ikonikus nevekkel, mint az adidas, az AllSaints, a Birkenstock, a BOSS, a Patrizia Pepe és a Pinko. Az Answear.hu egyedülálló módon, meglepő párosításokban mutatja be ezeket a márkákat, bizonyítva, hogy a látszólag távoli stílusok lenyűgöző kombinációkat hozhatnak létre. A kampány vizuális világa tökéletesen illusztrálja ezt a vagány gondolatot az elegáns Patrizia Pepe és a sportos adidas, vagy éppen a kifinomult Pinko és a menő AllSaints párosításával.
“Társunkkal, barátainkkal, kollégáinkkal épített kapcsolataink a stílusokkal való kísérletezésre inspirálnak. Az új kampányban arra ösztönözzük vásárlóinkat, hogy merítsenek ihletet a különböző összeállításokból, és bátran kombinálják azokat az elemeket, amik leginkább tükrözik személyiségüket” – mondja Marta Sawicka, a cégcsoport marketingigazgatója. “Prémium portfóliónk tökéletes példája a különböző stílusok és márka-DNS-ek sokszínűségének, miközben megmutatja azt is, milyen nagyszerűen képesek együttműködni.”

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS MEGVALÓSÍTÁS
A kampány stratégiáját és kreatív anyagait a Saatchi & Saatchi készítette akik merész, kontrasztos, stílusok és márkák kombinálásának lehetőségét feszegető provokatív kérdésekre épülő koncepciót alkottak. A kampány felvételei Dél-Afrikában zajlottak, ahol a lenyűgöző hegyvidéki táj, a vibráló színek és a természetes fény tökéletes hátteret biztosítottak a kapcsolatokról és a stíluskísérletekről szóló történetekhez.
Az Öltöztesd életed abba, ami értékes! kampány legújabb kiadása a divaton keresztül bátorít az egyedi pillanatok és kapcsolatok megünneplésére, miközben izgalmas kérdéseket vet fel:
“Egymásba szerethet az adidas és a Patrizia Pepe?”
“Összebarátkozhat a Pinko és az AllSaints?”
“Megértheti egymást a BOSS és a Birkenstock?”

Az Answear.hu ismét bebizonyítja, hogy nem csupán egy webáruházzal állunk szemben, hanem egy olyan inspiráló térrel, ami a divaton át a megélhető önkifejezést bátorítja. A márka folytatja a 2024 őszi kampányban megkezdett filozófiát, miszerint a divat az érzelmek, az emlékek és az értékek hordozója.
A mostani reklámfilmeket a neves brit rendező, Danny Sangra készítette, akinek portfóliójában olyan rangos márkák szerepelnek, mint a Marc Jacobs, a Diesel, a Miu Miu, a Balenciaga és az Ermenegildo Zegna. A kampány fotóit az amerikai operatőrnek, Sean Conaty-nek köszönhetjük, a produkció pedig a Warsaw Production csapatának munkája.

Pamut melegítőfelső – 99.990 Ft/Patrizia Pepe, Kéitáska – 75.990 Ft/Hugo Boss, Bőrdzseki – 298.990 Ft/Pinko, Fülbevaló – 42.990 Ft/Patrizia Pepe, Szoknya – 24.990 Ft/Adidas Originals, Sneaker – 51.990 Ft Adidas Samba
___