Lifestyle

SOS szemvizsgálaton jártam a legnagyobb fertőzés közepén!

A hetek óta tartó karantén állapot is kellően rányomja a bélyegét a családok életére, amit sajnos egy hirtelen bekövetkezett baleset is tovább tetőzhet. Én így jártam! Azért szeretném megosztani Veletek ezt a történetet, mert bárkivel előfordulhat és jó, hogyha az ember azonnal tudja, hogy hová fodulhat segítségért.

Kedden délelőtt játszottunk a nappaliba a kislányommal és amikor felállt, egy hirtelen mozdulattal belekapott a szemembe. Olyan volt, mintha az egész szemgolyóm kifordult volna, nagyon sok idő telt el, mire egyáltalán újra ki tudtam nyitni a szemem. Nem szoktam pánikba esni, de rengeteg minden megfordult a fejemben: mi lesz, ha megvakultam? mi lesz, ha műteni kell? mi lesz, ha nem találok orvost? mi lesz, ha bemegyek egy kórházba és elkapom a vírust?

Már órák teltek el és továbbra is csak homályosan láttam, szúrt, lüktetett a szemem, amellett, hogy elhasználtam egy 100-as zsepit, mert a könnyemet sem tudtam csillapítani. Egyedül nevelem a lányaimat, ezért tovább tetőzte a feszültséget, hogy őket továbbra is el kell látnom és érzetem, hogy nagyon kétségbe vannak esve. Az tartotta bennem a lelket, hogy tudtam, hogy meg fogom találni a megoldást, csak át kellett gondolnom, hogy kihez fordulhatok. Egy kedves barátom az optikus szakmában dolgozik, ezért Ő volt az első, akihez segítségért fordultam! Szerencsére egy pár órán belül megtaláltuk a megoldást, így nyugott voltam, annak ellenére, hogy őrült fájdalmaim voltak és így kellett nekivágnom az éjszakának (amit inkább nem részleteznék.) 

Leírhatatlanul hálás vagyok mindenkinek, aki segített, de külön köszönetet szeretnék mondani az OpticLab csapatának, akik már másnap délelőttre tudtak nekem helyet biztosítani a szemvizsgálatukra. A koronavírus miatt különösen izgultam, hogy milyen körülmények között fogják tudni kivitelezni a vizsgálatot, de ahogy megérkeztem az optikába egyből megnyugodtam! Az ajtóban testhőmérséklet vizsgálattal vártak, ki volt készítve a fertőtlenítő folyadék, maszkban és kesztyűben vártak, illetve arról is biztosítottak, hogy csak én leszek az üzletben. Egy óriási kő esett le a szívemről, mert éreztem, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok.:)

Már azért boldog voltam, hogy volt kihez fordulnom és ilyen gyorsan meg tudták nézni a szememet, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy a vizsgálat közben elintézték, hogy egy szemészetre is eljussak, annak érdekében, hogy minden lehetséges sérülést kizárjanak, annak ellenére, hogy látták, hogy a szaruhártya sérülése okozza a problémát. A segítségükkel azonnal tovább indulhattam dr.Joó Mariannához a Medic-Optikába. A doktornő is hasonló körültekintéssel vizsgált meg és szerencsére Ő is meg tudott nyugtatni, hogy a szaruhártya sérülésen kívül, ami egy hosszabb regenerációs folyamat nincsen nagyobb baj. Kaptam pupilla tágítót, speciális szemcseppet és műkönnyet is, melyekkel folytathatom az otthoni kezelést. 

Az OpticLab üzletében garantálják a következőket, amiket a fenti személyes tapasztalat alapján, csak megerősíteni tudok:

  • minden vásárlót vagy vizsgálatra érkezőt testhőmérséklet méréssel várnak és a távozáskor fertőtlenítik a helyiségeket
  • FFP2 maszkot és kesztyűt visel a személyzet
  • minden szemüveget és optikai keretet -40% kedvezménnyel lehet megvásárolni és minden vásárlás mellé egy 30%-os törzsvásárlói kártyát is adnak ajándékba, amit a jövőben bármikor lehet használni , nem mellesleg nem névre szóló

Nem tudom elégszer leírni, hogy mennyire nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, bízom benne, hogy senki nem kerül hasonló helyzetbe, de ha mégis, akkor már tudni fogja, hogy kihez kell fordulni!

Ui.: Szakmai ártalom, de a vizsgálat után “fél szemmel” meglestem az új napszemüveg kollekciót, amit remélem a kontroll vizsgálatra menet közelebbről is szemügyre vehetek…Nyugi, megmutatom Nektek is!:)