Divat, Lifestyle

SZORONGOK, TEHÁT VAGYOK!

Az Answear.hu divat webáruház a lelki egészség világnapja alkalmából október 10-től kezdődően a Mélylevegő Projekttel együttműködve közös kampányban hívja fel a figyelmet a szorongással való együttélés nehézségeire, és arra, hogy mit tehetünk azért, hogy megszabaduljunk rossz érzéseinktől.

Answear.hu

A szorongásos zavarok valamilyen formájának megjelenése a magyarok körében is gyakori, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint a lakosság 6-7%-a szenved valamilyen szorongásos zavartól. A kellemetlen testi és lelki tünetek mellett a szorongással való együttélés megnehezíti a mindennapokat, a munkavégzést, a kikapcsolódást. A szorongás ráadásul nem válogat, bárki életében és bármikor felütheti a fejét. A kampány egyik célja éppen ezért elsősorban a szembenézés: merjük kimondani magunknak és egymásnak: szorongok.

Answear.hu

“Az Answear.hu-nál fontosnak tartjuk, hogy ne csak a külsőnkkel, hanem értékes belső világunkkal is törődjünk. A Take Care of What’s Inside kampány ennek tökéletes példája. Most is, mint mindig, arra törekszünk, hogy valódi segítséget nyújtsunk sokakat érintő fontos témák kapcsán pro szakemberek bevonásával mindenki számára érthető és feldolgozható módon. A kampányban információs anyagok, oktatóvideók is megjelennek, sőt, egy online előadásra is sor kerül a Mélylevegő csapatával.” fogalmazott Sebó Krisztián, az Answear.hu country managere.

Answear.hu

A mostani akció különlegessége az ismeretterjesztésen túl abban rejlik, hogy közvetlenül igyekszik megszólítani az embereket, így az Answear. hu vásárlói most megrendelésük mellé a szorongásról átfogó ismereteket nyújtó füzetet és saját érintettségük felmérését segítő öntesztet kapnak. A széles közönség számára a kampány oldalán érhetők el információk és szakmai videók, amik a hétköznapokban alkalmazható technikákkal segítenek hozzá a szorongásmentes mindennapokhoz, az október 25-re tervezett online előadás pedig stresszkezelő módszerek elsajátítására biztosít lehetőséget.

Answear.hu

A Take Care of What’s Inside kampány a szorongást és egyéb lelki, mentális nehézségeket övező tabukat is le szeretné dönteni, és mindenkit arra ösztönözni, hogy merjen segítséget kérni, ha úgy érzi most éppen nagyon nehéz. “Bízunk benne, hogy a kampánnyal elérjük azokat, akiknek valóban szüksége van rá és azokat is, akiknek épp nincs, de a megszerzett tudással képesek másoknak segíteni.” – mondta Sebó Krisztián.

___