„The Drive, within” by Persol
Három kortárs művésszel indította el új kampányát a Persol, akik egyedi stílusukkal újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket. A „The Drive, within” kampányban a motorversenyző, fotós és filmrendező, Dimitri Coste, a francia színésznő és zenész, Soko, valamint a sztártetováló művész, Dr. Woo mutatják be a Persol modelleket. A szereplőket Kalle Gustafsson kapta lencsevégre Los Angelesben, fotóin pedig kiemelte a művészek inspirációját, elképzeléseit, és az általuk közvetített Persol életérzést.
Kíváncsi vagy a szereplőkre?
A Los Angelesben született Dr. Woo a világ legkeresettebb tetoválóművésze, aki az ultrafinom, egytűs mintáival és egyedi stílusával vált ismertté. Munkáival igazi kulturális jelenség lett a kortárs stílusban. Instagram: https://www.instagram.com/_dr_woo_/
A kaliforniai sivatagból Hollywoodba motorozva Dimitri Coste egy pillantással megidézi a Persol történetét. Fotósként és amatőr motorversenyzőként a divatfotózásokon és nehéz terepeken is az ismeretlen, új utakat részesíti előnyben. Instagram: https://www.instagram.com/motelcoste/
A francia énekes, dalszerző, zenész és színésznő, Soko egyedi művészi alkotásairól ismert. Sokoldalú megközelítése számos lehetőséget nyitott meg zenei és filmes területen saját karrierjében, és a feltörekvő tehetségek életében is. A kampányban Soko képviseli a természetes stílust, és spontán személyiségjegyeket, valamint az új generációs ikonok ellenállhatatlan vonzerejét. Instagram: https://www.instagram.com/sokothecat/
___