#WearTheChange
Ma már egyre több cég törekszik a környezetvédelemre és a bio termékek gyártására, mellyel a környezetünket védjük és tudatosságra terelik az embereket. A C&A is bemutatta új, átfogó szlogenjét, a #WearTheChange-et, amellyel a fenntarthatóbb módon előállított kollekcióikat jelölik: ide tartoznak az arany minősítésű Cradle to CradleTM pólóink, amelyek 100% biopamutból és megújuló energia felhasználásával, valamint jobb vízkezelési módszerek és fejlett víztisztítási technológia alkalmazásával készültek.
A #WearTheChange kollekciót gazdagítják az újrahasznosított pamutot tartalmazó farmerek és az újrahasznosított poliészterből készült dzsekik is, melyek előállításával nem csak a keletkező hulladék mennyiségét csökkentjük, de az új nyersanyagok felhasználását is mérsékelik.
“Ezeket a termékeket a #WearTheChange kollekciónév segít felismerni a vásárlóknak, a kollekcióban pedig a család minden tagja talál majd magának darabokat”, mondja Kristina Büttner, a C&A Európa marketingvezetője. “Azt szeretnénk, ha a vásárlóink világosan látnák, hogy a termékeink mekkora hányada készül fenntarthatóbb módon, és ez az arány már most is több, mint a fele az üzleteinkben kapható termékeknek.”
A #WearTheChange szlogennel 2018. februárjától találkozhattok a C&A üzleteiben. A termékek ára többnyire 3.590 Ft és 7.990 Ft között mozog, a 100%-ban újrahasznosított műanyag palackokból készült mellény 7.990 Ft-ba kerül, a gyermek Cradle to CradleTM pólók pedig akár már 1.490 Ft-ért is kaphatóak.
Mit gondoltok az ilyen jellegű termékekről? Szívesebben vásároljátok meg őket?
Én személy szerint csak a H&M-nél tudtam, hogy újrahasznosítanak. A megunt ruhákat szívesebben viszi be az ember, ha tudja, hogy jó helyre kerül majd, nem a kukába.