Szépségápolás

A Rituals Cosmetics első üzletét nyitja Magyarországon!

A Rituals egy különleges lifestyle márka, aminek személy szerint nagy rajongója vagyok. A 2000-ben Amszterdamban alapított márka volt az első a világon, amely a testápolást, az otthoni termékeket, a bőrápolást és az illatokat egy helyen, egy egészséges életmódot támogató kínálatban egyesítette. Célja, hogy a mindennapi szokásainkat különleges, figyelmes és nyugodt pillanatokká varázsolja.

A márka filozófiáját az ősi kultúrák hagyományai ihlették, és abból indul ki, hogy a boldogság a legegyszerűbb örömökben rejlik. Minden termék – legyen az egy nyugtató tusfürdő, tápláló krém, elegáns gyertya vagy otthoni illat – arra szolgál, hogy segítsen lelassulni és újra kapcsolódni önmagunkhoz, testileg és lelkileg egyaránt.

A Rituals elkötelezett az újdonságok, a környezettudatosság és a minőségi kézműves munkák iránt. Ma már 36 országban van jelen, több mint 4200 értékesítési ponttal –  a szeptemberi 17-i, budapesti üzletnyitás mérföldkő a márka életében, hisz ez lesz a 1400. üzlet – és öt luxus spa-val, valamint a világ első, meditációra és pihenésre kialakított „Mind Oasis” tereivel.

Kivételes termékválaszték
A Rituals ikonikus kollekciói, mint a Ritual of Jing, a belső béke és relaxáció élményét nyújtják, míg a Ritual of Sakura az újrakezdést ünnepli finom, virágos illataival. A Ritual of Ayurveda a test, az elme és a lélek harmóniáját segíti helyreállítani, a Ritual of Karma pedig pozitivitást és kedvességet sugároz. A szezonális kollekciók, például a Ritual of Yozakura, a Yoshino cseresznyevirág inspirálta friss, virágos élményt kínálják.

A luxus Private Collection kifinomult illataival varázsol különleges hangulatot az otthonokba, míg a parfümkollekció exkluzív illatokat kínál nőknek és férfiaknak egyaránt. Emellett a Rituals bőrápolási kollekciója a fejlett formulákat természetes összetevőkkel ötvözi a hatékony és tápláló arcápolás érdekében. A márka kínálatában férfi ápolási termékek, lakáskiegészítők és széles választékban otthoni illatosítók is megtalálhatók.

Szeptember 17-én megnyílik az első üzlet a Mammut Bevásárlóközpontban, ahol a márka egy különleges, érzéki világot mutat be. Ez nem csupán egy hely, ahol kiváló minőségű test- és bőrápolási termékeket találhatunk, hanem egy olyan tér, ahol a mindennapi rutinok valódi, pihentető élménnyé válnak.

Az új budapesti üzletben megjelenik a Rituals jellegzetes belső kialakítása, többek között a megnyugtató „Water Island” és a japán Sakura fa, amely a megújulást és az új kezdeteket jelképezi. A vásárlók személyre szabott kiszolgálásban részesülnek, kézmasszázst is kérhetnek, miközben egy nyugodt, kellemes légkör várja őket, ahol elfelejthetik a rohanó mindennapokat.

„A Rituals-nál mindig is hittünk abban, hogy a jelentőségteljes, figyelmes pillanatok segítenek feltöltődni. Nemcsak minőségi termékeket szeretnénk kínálni, hanem azt is, hogy vásárlóink örömöt és nyugalmat találjanak a kis dolgokban. Üzletünkben olyan helyet alakítunk ki, ahol valóban el lehet távolodni a mindennapi stressztől. Amikor belépsz, azt szeretnénk, hogy érezd: itt megpihenhetsz, törődhetsz magaddal, és minden egyéni igényedhez igazodó segítséget kapsz.”

A társadalmi és környezeti hatásainak folyamatos fejlesztése iránti elköteleződése részeként a márka azon dolgozik, hogy termékei 90%-ban természetes eredetű formulákat tartalmazzanak, valamint csomagolásaik utántölthetők, újrahasznosíthatók vagy újrahasznosított anyagból készültek legyenek.

A fenntarthatósági törekvések mellett a márka célja, hogy vállalati kereteken túl is pozitív hatást gyakoroljon: nettó nyereségének 10%-át az emberek és a bolygó jóllétének szolgálatába állítja.

További információt a márkáról a www.rituals.com oldalon találtok.

___