Gyerek, Lifestyle

ADINISH – Megérkezett Magyarországra a stílusos szülőség!

Április 3-án látványos eseménnyel nyitotta meg első magyarországi Showroomját az Adinish. A gyermekes családok számára ezzel nemcsak világhírű márkák váltak elérhetővé hazánkban, hanem egy új életmód-koncepció is. A romániai vállalat alapítói szerint ugyanis a gyermekek érkezésekor elengedhetetlenné váló tárgyak lehetnek egyben egy modern, kortárs otthon designelemei is. Ezt tükrözi a Budapest II. kerületében lévő, exkluzív bemutatótér is (1025., Bp., Áfonya utca 6/A.), amely a cég nemzetközi terjeszkedésének első, de aligha utolsó állomása.

A tapasztalataink szerint rengetegen vannak, akik a szülővé váláskor sem szeretnék feladni a stílus, az otthoni harmónia és a lakberendezési trendek követése iránti igényüket, miközben a gyermek születése természetesen nagy változásokat hoz az életükbe. A dizájnnak és a funkcionalitásnak ezt az egyensúlyát igyekszünk megteremteni az általunk kínált prémium termékekkel és az inspiráló Showroomokkal” – fogalmazott Adina Foldager, az Adinish alapító-vezérigazgatója.

A cég Bukarest, Kolozsvár és Temesvár után nyitott bemutatótermet Budapesten. Az 500 négyzetméteres üzletben szezononként változó enteriőrrel és személyes tanácsadással várják a stílus és a praktikum ötvözetét kereső szülőket. Az Adinish palettáján 35 nemzetközi márka összesen több mint 10 ezer terméke szerepel, melyek közül többnek is ők a kizárólagos forgalmazói. A budapesti Showroomban a holland Joolz ergonomikus babakocsijai, a dán Sebra időtálló gyerekbútorai és a belga Kidywolf kreatív játékai mellett többek közt a Britax Römer, a Leander, az Oliver Furniture és a Kid’s Concept termékei is fellelhetőek.

„A prémium minőség, valamint a dizájn és a funkciók terén támasztott magas követelményeknek való megfelelés mellett a fenntarthatóságot is kiemelt szempontként kezeljük a választékunk összeállításánál. Ennek megfelelően kizárólag a környezettudatosságot és az etikus gyártást szem előtt tartó, a társadalmi felelősségvállalásban is élen járó márkákkal működünk együtt” – engedett betekintést az Adinish stratégiájába az alapító-vezérigazgató.

Adina Foldager a nemzetközi terjeszkedéssel kapcsolatban elárulta, Magyarországot azért választották első külföldi helyszínüknek, mert sok hasonlóságot látnak a román piaccal, ami alapján egyedi koncepciójuk itt is sikeres lehet. Az Adinish terveiben szerepel további üzletek nyitása Budapesten és az ország nagyobb városaiban a következő években, de az itteni tapasztalatokat a későbbi célországok kiválasztásakor is felhasználják majd.

Én már szemügyre vettem a teljes kollekciót, érdemes személyesen is ellátogatnotok az Adinish showroomjába, mert egy igazi ékszerdoboz, tele ellenállhatatlan kiegészítőkkel.

___