Divat

Holidaaaay!

November 23-án debütál világszerte az H&M Hoilday kollekciója!. Ezeken a képeken Katy a H&M Holiday kollekció darabjait viseli, amelyek egyidőben kerülnek bemutatásra a művésznő által a mozik, a TV és az internetes közönség számára készített látványos H&M Holiday reklámmal.

6125_112_nyito.jpg

A reklámban Katy először egy tündérként jelenik meg, majd az életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játékmackókig hihetetlen karakterekkel találkozik. A folyamatosan változó, gyorsan pörgő történetet Katy minden jelenetben saját stílusával fűszerezi.

6125_115.jpg

– Nagyon ünnepi hangulatú volt ennek az óriási bábukkal teli világban játszódó reklámnak a készítése Jonas Akerlunddal, és azzal a sok mókás ruhadarabbal, melyek közül a személyes kedvencem az Elfie Selfie pulóver. A H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruhatárammal. Már alig várom, hogy mások is hozzáadhassanak egy kis csillogást a ruhatárukhoz ezzel a varázslatos ünnepi kollekcióval.– mondta Katy Perry.

6125_113.jpg

Katy a reklámban és az azt kísérő nyomtatott kampányban is a H&M Holiday kollekciójának termékeit viseli, amelyek az ünnepi ragyogást, a stílust és a vidámságot vegyítik. A kollekció olyan darabokat tartalmaz, mint a rúzsvörös ruhák, a nyitott ujjú szmoking és a flitteres piros masnikkal hímzett póló. A fekete miniszoknya fodrozásától kezdve a tökéletes karácsonyi pulóverig mindenhol fellelhetők a különleges részletek. A H&M Holiday kollekció november közepétől lesz kapható a világ H&M-üzleteiben.

6125_116.jpg

Az idei szezonban a H&M speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermeket. A H&M Conscious Foundation minden megvásárolt kártya árának 5%-át ajánlja fel az UNICEF számára. Az UNICEF ezt az összeget a Mianmarban élő, védtelen gyermekek minőségi oktatásához fogja felhasználni ott, ahol sürgős szükség van az alapvető oktatáshoz való hozzájutás fejlesztésére. Az ajándékkampányon keresztül az UNICEF és a H&M Conscious Foundation több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzte ki célul a mianmari Rakhine államban. Az ajándékkártyák december 31-ig lesznek kaphatók világszerte a H&M-üzletekben.