Lifestyle

Hatvanezer ügyfél, 440 autó, nyolcmillió megtett kilométer…ez a SHARE NOW!

Csongrádi utazásunkhoz is a SHARE NOW autómegosztó 3 napos bérlési szolgáltatását vettük igénybe, mert nagyon elégedettek voltunk korábban is. Most egy csúcsszuper BMW1-es modell biztosította számunkra a kényelmes és felejthetetlen utazást. Röviden és tömören úgy jellemzném, hogy az applikáció csúcsszuper és nagyon egyszerűen kezelhető, vagányak a választható kocsik és több szempontból is ajánlom mindenkinek.

SHARE NOW
Mindig örömmel vesszük igénybe a SHARE NOW carsharing különböző csomagajánlatait!:)

Legyen szó bevásárlásról, ügyintézésről vagy munkába járásról, a carsharing a városi mobilitás számos helyzetében jelent optimális választást. Noha a szolgáltatást legrendszeresebben használók jellemzően 25 és 34 év közötti férfiak, egyre szélesebb körben válik népszerűvé: a hároméves születésnapját ünneplő SHARE NOW ügyfélkörében például 80 éves felhasználó is akad. A SHARE NOW megosztott autói összesen közel 8 millió kilométert futottak az elmúlt három évben, amelyből a legutóbbi 12 hónapra jutott több mint ötmillió. „Ez jól mutatja a szolgáltatás erőteljes és gyorsuló bővülési ütemét még azzal együtt is, hogy a 2020-as korlátozások és a pandémia miatt megváltozott életmód drasztikusan hatott a keresletre” – véli Buday Bence, a SHARE NOW magyarországi ügyvezető igazgatója. Még árulkodóbb a dinamikát illetően az egy autóútra eső átlagos utazási időtartam: ez az indulás évében mindössze 28 perc volt, mára viszont már 90 percre emelkedett. Közben gyorsan nőtt a felhasználók tábora is, ráadásul a jelenlegi 60 ezer ügyfél között közel 3 ezer egyéni vállalkozó, kis-, közép- és nagyvállalat is akad. „Az autómegosztás itthoni népszerűségének növekedése folyamatos, olyannyira, hogy az idei év áprilisa volt a vállalat valaha volt legsikeresebb hónapja mind a felhasználók számát, mind a cég bevételét tekintve” – teszi hozzá Buday Bence.

SHARE NOW
Imádtam vezetni, nagyon kényelmes és biztonságos.

Tetszik, hogy folyamatosan bővülnek és nagy hangsúlyt fektetnek az agglomeráció felé történő bővülésre, aminek köszönhetően mára már a saját zónájuk meghaladja a 100 négyzetkilométert is. Ezzel a legfiatalabb, harmadikként a budapesti piacra lépő carsharing szereplő működik a legkiterjedtebb területen a fővárosban és egyre több külső zónában is. Időközben az induláskori, 8 modellből és 220 autóból álló járműpark méretét megduplázták, így jelenleg már 440 autó és 13 különböző modell érhető el a felhasználóknak, köztük a magyar piacon kuriózumnak számító MINI cabrio, ami különösen népszerű a nyári időszakban (ezt saját tapasztalatból is megemlíthetném, mert vagány volt vele kocsikázni), legyen szó városon belüli közlekedésről vagy többnapos utakról például a Balatonra.

A céljuk a városi közlekedés még fenntarthatóbbá tétele, amelyhez kiváló eszköz a 7-10 magántulajdonú autó kiváltására képes carsharing: a megosztott autókat átlagosan hatszor gyakrabban használják, mint a magánjárműveket, így nem kellenek újabb és újabb parkolóhelyek. Egyes prognózisok szerint 2025-re 273 millióra fog emelkedni az európai személygépkocsik száma a jelenlegi 263 millióról. Ehhez – hiszen elődeikhez hasonlóan ezek is idejük 95 százalékát állva várakozással töltik – több mint 115 km² újabb parkolóhelyre lesz szükség, ami nagyságrendileg egy Dublin méretű területnek felel meg. Ezzel szemben egy tisztán megosztott mobilitású város beérheti akár a magántulajdonú járműpark kevesebb mint 10 százalékával is, ami a torlódások megszűnéséhez és a közterületi parkolás iránti igény radikális csökkenéséhez vezetne ezzel értékes területeket adva vissza a városlakóknak, miközben a széndioxidkibocsátás is harmadával esne vissza. Gondoltad volna?

Ismerjétek meg és használjátok Ti is a SHARE NOW egyedülálló carsharing szolgáltatásait, mert nem fogtok csalódni!:)

___