Öltöztesd életed abba, ami értékes – az Answear.hu-val!
Az Answear új kampánya és új szlogenje – “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” – az élet meghatározó pillanataira hívják fel a figyelmet. Amikor arról beszélünk, hogy valami értékes, nemcsak emlékekre, élményekre vagy álmokra gondolunk, hanem arra a különleges érzésre is, ami szeretett ruháink viselése közben jár át minket. A 12 piacon egyszerre induló kampány felvételei Lisszabonban készültek neves nemzetközi alkotók részvételével.
A kampányfilmek elgondolkodtatnak bennünket azon, hogy az általunk választott, minket körülvevő dolgok értékeinket, tapasztalatainkat és személyiségünket tükrözik.
A divat egyfajta külső manifesztum, ami tükrözi értékeinket, humorunkat, önmagunkkal való viszonyunkat – fogalmaz Marta Sawicka, az Answear marketingigazgatója. Megmutatja, hogy kik vagyunk, vagy hogyan teremtjük meg magunkat. Ezt egy kabát, egy póló, egy ruha, egy edzőcipő vagy egy fülbevaló segítségével tesszük, amik ezáltal egy másodlagos, még értékesebb jelentést kapnak. Mert számunkra nem a cipő az érték, hanem az, hogy lefutottunk benne egy maratont; egy kék ruha pedig a legszebb barcelonai naplemente emléke lehet – mondja Sawicka, és hozzáteszi, az új kommunikáció egyben a márka új pozicionálását is jelenti: Kampányunkban a termékeket kivételes odafigyeléssel kezeljük, pontosan úgy, ahogyan azt megérdemlik. Ez az a pozicionálás, amivel szeretnénk vásárlóinkat is megismertetni.
Az új kampánnyal az Answear hangsúlyozni kívánja mindezt: célja olyan brandként jelen lenni, amely a kiváló minőségű termékekre és a válogatott prémium márkákra összpontosít. Ez lehetővé teszi egy új, közös történet megírását, ami állandó kapcsolatot jelent a márka és a fogyasztó között – egy olyan történetét, ami messze túlmutat a termékeken.
Az Answear-stílusban megjelenő minőséget és divatot tökéletesen testesíti meg a Gucci, a Burberry és a Vogue számára készített munkáiról is ismert rendező-fotós, Stella Consonni. A tavaszi, festői Lisszabonban felvett kampány arca Fatima Brunengo brazil színésznő és modell, az általa viselt ruhák fontos pillanatok történeteit mesélik el.
Az “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” kampány, melynek része a televíziós megjelenés, valamint digitális és out-of-home kommunikáció is, 12 piacon egyszerre mutatkozik be.
Nézzétek meg az Answear.hu teljes kollekciót.
___